Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zostałam wprowadzona w błąd co do otwarcia rachunku w walucie obcej. Kiedy udałam się do banku w celu sfinalizowania sprawy, nie dość ,że pracownika w banku gada na cały głos, tak, że wszyscy ludzie czekający w kolejce do okienka(a całkiem spora ilość tych ludzi była)słyszy w jakim celu usiadłam przy biurku obsługi klienta-co nie jest np dla mnie komfortowe, informuje ,mnie ,,,,,że tak już mówi,(bo spytałam ,czy musi tak krzyczeć??): powiedziała, że nie mają osobnych pokoi (godne pożałowania. Ach i co najważniejsze,to nie pracownika banku źle mnie poinformowała,o otwarciu rachunku- TYLKO JA MUSIAŁAM JĄ ŹLE ZROZUMIEĆ.Tylko wielka szkoda,bo pytanie potarzałam ze trzy razy i pytałam czy jest pewna,bo żaden inny bank w moim mieście takiej opcji nie posiadał i byłam mile zaskoczona, że w Alior banku mogę z tej opcji skorzystać. Jestem rozczarowana!!!! i żałuje ,że paru osobom ten bank poleciłam.Klientka banku- chociaż w tej sytuacji nie wiem jak długo..