Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie oceniam dużo lepiej niż na moim podstawowym koncie bankowym w mBanku. W mBanku najwyższe oprocentowanie lokat jest niższe niż najniższe w Aliorze... Na tle innych banków wypada całkiem dobrze, może nie najlepiej ale dzięki lokacie 6,2% całkiem wysoko w rankingu. Niewątpliwie na koncie ROR całkiem przyjemnym dodatkiem jest lokata nocna.. Dostęp internetowy: W tej kwestii zostałem trochę zaskoczony. Z poziomu konta internetowego można założyć wszystkie lokaty oprócz tej najważniejszej, 6,2% na 6mc. W tej sytuacji trzeba iść osobiście do placówki banku lub wypełniać jakieś dodatkowe wnioski. Niewątpliwie nie podoba mi się takie podejście internetowej bankowości. Po prostu nie rozumiem dlaczego użytkownik może założyć przez konto internetowe każda lokatę prócz tej. Reszta obsługi raczej normalna. Trochę w obronie banku mogę powiedzieć, że osoby które narzekają, że przelewy długą idą niech lepiej sprawdzą czym jest sesja elixir, kiedy pieniądze przychodzą i wychodzą z banku własnego jak i przeciwnego. Wtedy nie będzie nieporozumień. Ale prywatnie uważam, że w dobie tak zinformatyzowanego świata przelewy powinny pojawiać się natychmiast.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi. Przy pierwszej mojej wizycie w placówce obsługa wzorowa, każde moje pytanie objaśnione, miła atmosfera. Przy drugiej mojej wizycie zakładałem już konto i natrafiłem chyba na Panią przed okresem... Miałem wrażenie, że robi mi łaskę, że mnie obsługuje. Każda pytanie zbywane jak od niechcenia. Kiedy znalazłem błąd w moich danych wydawało mi się, że ktoś tu się na mnie obraził, bo dodaje dodatkowej roboty, trzeba jeszcze raz drukować i iść do drukarki. Szkoda, że trafiłem na takiego opiekuna... Jeśli chodzi o kontakt na infolinii to trafiłem akurat na przesympatyczną konsultantkę, aż się dało wyczuć uśmiech w głosie i najchętniej to bym z tą konsultantką załatwiał wszelkie sprawy związane z moim kontem i nawet bym ją zaprosił na kawę po pracy ;) Niewątpliwie podniosła tę ocenę mimo, że nie z placówki.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Jako stosunkowo młody stażem użytkownik Aliora, wiele nie mogę powiedzieć na ten temat. . Wysokość opłat i prowizji: Osobiście założyłem konto w Aliorze jako konto dodatkowe, oszczędnościowe. Prowadzenie konta za darmo, przelewy za darmo więc mnie to satysfakcjonuje. Minusem jest opłata za kartę w wysokości 5-9zł/mc. (jeśli ktoś ma jednak kartę to miłym dodatkiem jest darmowy dostęp do wszystkich bankomatów). Ponieważ jest to tylko dodatkowe konto to z karty nie muszę korzystać i jej nie chciałem. W aktualnym rozrachunku mnie ten bank nic nie kosztuje.. Oferta kart płatniczych: Płacenie za kawałek plastiku 5-9zł miesięcznie to wg mnie całkiem sporo. Rozumiałbym jednorazowy wydatek za wyrobienie karty ale "abonament" miesięczny? Tym bardziej jest to wada w Aliorze gdyż bank ten reklamował się kiedyś twierdząc, że za niektóre rzeczy klient nie powinien płacić i że to powinien być darmowy standard..