Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: Miałam kartę kredytową Master Card. 05 stycznia poszłam do oddziału żeby ją zlikwidować. I się zaczęło! 15 lutego dostaje telefon z windykacji że jestem winna pieniądze bankowi, 17 lutego dostaje sms że jestem winna 90 zł z płatnością do 20 lutego, idę do oddziału na koncie nie mam żadnych zadłużeń. Po godzinnych poszukiwaniach i kilku telefonach okazuje się ,że jestem winna bankowi roczną ! opłatę za kartę 90 zł. Pani w banku ,mówi ,że to nie wszystko i jeszcze jestem winna 41 zł jest to kara jeśli do 20 nie wpłacę 90 zł ( jest 17!!!!!!!!) dla świętego spokoju wpłacam całą kwotę 131 zł. Pani mnie informuje,że nadpłata zostanie mi zwrócona po rozwiązaniu umowy. Dziś tj. 24 lutego dostaje pismo z banku ,że jestem winna 70 zł i 20 za monit czyli razem 90 zł. Próbuje dodzwonić się na infolinie bez skutku. znowu wybiorę się do oddziału. Powodzenia dla wszystkich co będą chcieli zamknąć kartę kredytowa w ALIORZE. Rzeczywiście wyższa kultura bankowości !!!!!.