Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: było oki juz nie jest....opłaty systematycznie w górę,zabierają premię za oszczędności na koncie ( co było ich atutem) teraz zamiast 9 tys trzeba mieć 30 tyś zł.Założyłem u nich konto prywatne ( byłem zadowolony) potem 2 konta firmowe...teraz zastanawiam się nad ich przeniesieniem do innego banku...nazbierali klientów i teraz doją. Dostęp internetowy: ciągle "w remoncie" albo zamulony. Obsługa klienta w placówce: plastikowa, sztuczna ale ciężko załatwić prosta moim zdaniem sprawę jaka jest nie działająca prawidłowo nowa karta ( działa tylko na podpis). Oferta kredytu/ debetu w koncie: beznadziejna. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: dochodzą wciąż nowe: od sms-a od ubezpieczenia, od karty, od przelewu...zrobiło się nędznie...nazbierali klientów i teraz doją. Oferta kart płatniczych: beznadziejna.