Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zmieniają ostatnio regulaminy na niekorzyść klienta. Dostęp internetowy: to jeszcze działa , chociaż często są aktualizacje. Obsługa klienta w placówce: plastikowe panienki zachowują się jak roboty, ale za to w kulturalny sposób. Oferta kredytu/ debetu w koncie: debet to pomyłka... Elastyczność oferty: ostatnio wydzwaniają z idiotycznymi ofertami i nie chcą się odwalić nawet w niedzielę...w dodatku na mój stary numer który juz 5 razy zmieniałem w placówce osobiście. Wysokość opłat i prowizji: od listopada wprowadzili kolejne prowizje...powoli będę się wycofywał z tego banku- to co było ich atutem powoli odchodzi w przeszłość- stosują opłaty za przelewy, kartę, jej ubezpieczenie. Oferta kart płatniczych: jedyny atut to możliwość bezprowizyjnego wybierania pieniędzy z innych bankomatów...ale za to stosuja miesięczna opłate za kartę, jej ubezpieczenie.Po wymianie starej karty nowa nie wymusza pinu więc wszędzie musze sie podpisywać.Po 2 reklamacjach i wymianach "plastiku" poddałem się...to prosty przykład jak jakośc idzie w dół.