Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wrzuce na lokatę to jest procent jak nie to nie ma . Dostęp internetowy: System często się zawiesza, mało profesjonalnie skonstruowany w porównaniu do innych banków . Obsługa klienta w placówce: ogólnie ok, ale jak wprowadzili opłacenia rachunków to w kolejkach stoi się i stoi . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem . Elastyczność oferty: tylko dwa warianty uzależnione od obrotów . Wysokość opłat i prowizji: tu jest lipa największa od listopada wprowadzili opłaty za przelew 1,50 ++ autoryzaca sms dramat wcześniej tego nie było a teraz zdzierają niesamowicie . Oferta kart płatniczych: tuta standard jest tak jak wszędzie .