Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średni jeśli chodzi o dostęp na rynku. Dostęp internetowy: brak dostępu na lokacie 100 dniowej. Elastyczność oferty: j/w. Możliwość negocjacji oferty: brak możliwości. Dostępność w różnych walutach: brak. Minimum formalności: beznadziejna obsługa, lokatę 100 dniową można założyć jedynie za pośrednictwem infolinii lub przez internet wprowadzając za każdym razem wszystkie szczegółowe dane (takie jakie wymaga bank do otwarcia ROR). Samo założenie lokaty trwa kilka dni. Jeszcze gorzej ma się sytuacja w oddziale. Inaczej mówiąc Alior Bank obraca środkami na oprocentowanym rachunku w wysokości 0,5% w stosunku rocznym, a przecież chwali się w mediach, że ich lokata 100 jest oprocentowana 6,03%. Gdy wziąć pod uwagę długość okresu otwarcia lokat i porównać to z konkurencja, konkurencja o niebo wygląda lepiej. Tam otwarcie lokaty następuje w dniu zdeponowania środków na rachunku. Moje lokaty są już zakładane przez 4 dni i nadal się nie doczekałam ich otworzenia. Przez cztery dni byłam zwodzona i okłamywana przez pracowników z infolini, którzy zapewniali mnie, że lokaty są założone, choć w systemie transakcyjnym nie było tego widać. Dzisiaj moja cierpliwość się skończyła, po tym jak w kolejnej rozmowie z infolinią dowiedziałam się, że jednak lokaty nie są założone. Nie polecam tego banku. W szczególności trzeba uznać, że spotkałam się z brakiem kompetencji, a osoby z którymi rozmawiałam kłamią. Odmawiają także przełączenia rozmowy do swoich przełożonych. Widać jak to Alior Bank postrzega wyższą kulturę bankowości. Ten cały Alior Bank to jakaś kpina. Dzisiaj przelałam już moje oszczędności i zamykam rachunek bankowy..