Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wyokie. Dostęp internetowy: dostęp jest łatwy, natomist odnalezienie czegokolwoiek wsród miliona zakładek jest raczej mylące. Nigdy nie mogę znaleźć ile mam do skpłacenia, ile jest zablokowane. Bardzo mylący system.. Elastyczność oferty: O jakiej elastycznośc mówimy? Karty kredytowe nie pozostawiają żadnej elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: wysokie. Jasność oferty: Żenujący poziom obsługi klienta. Muszę przyznać, że Alior bank bardzo mnie rozczarował jesli chodzi o troskę o klienta i zwyklą ludzką uprzejmość. Pracownicy( nie mówię, że wszyscy, ale sporo) sa raczej nadęci niż uprzejmi. To nie ejst jedyny bank, w którym mam konto, więc mam porównanie. Minimum formalności: To nieprawda. Wszystko jest dużo bardziej skomplikowane, niż delkarują.