Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: i tak niskie , tak jak w innych bankach. Dostęp internetowy: Brak możliwości zamknięcia konta w necie. Obsługa klienta w placówce: straszna, brak dostępu do konta bo miałem brudny dowód osobisty, pan a potem pani z okienka stwierdzili ze jest niewazny i mam sobie wyrobic nowy. DYSKWALIFIKACJA. policja i inne banki nie maja zastrzezeń. a dowód bede musiał zmienić bo nawet konta nie moge zamknąć. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie potrzebuje. Oferta kart płatniczych: ok.