Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tez jest ok. Dostęp internetowy: To jest ok . Obsługa klienta w placówce: Super wlażą ci w 4 litery jak zakladasz konto, ale jak juz coś od nich chcesz( np. kredyt czy karta kredytowa) to 1000 wymowek i nieobecności pracowników.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Za bardzo skomplikowane procedury!. Elastyczność oferty: Klamia w zywe oczy, oferują cos, co nie moga póżniej po analizie przyznać, nawet jeśli to jest promocja i na próbe!!. Wysokość opłat i prowizji: Zeby za wybranie własnych oszczednosci w banku placic - przesada. Oferta kart płatniczych: Totalna porażka w przypadku kart kredytowych, jak ustalisz pod siebie karte i splaty automatyczne z konta, tak by nie placic jakichkolwiek odsetek, to nie licz na karte - odmowa przyznania nawet jak chcesz limit 2000 zl, a wplat masz miesiecznie ponad 5000 zl.