Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo zadawalająca:). Dostęp internetowy: Super:) szczególnie bankowość mobilna:). Obsługa klienta w placówce: No coż są ludzie i ludzie i placówki... w każdym banku trafi się obsługa i obsługa... Placówki powyżej 3 pracowników! Super! Nie to co w PKO BP bank za nic skasował mnie na 60zł w ciagu 3 miesiecy i jeszcze drugie tyle straciłem na paliwo jeżdżąc do mojego odziału suck..... Elastyczność oferty: Lokata Nocna rządzi!. Wysokość opłat i prowizji: trza wiedziec co mozna a co nie jak w kazdym banku opłata za debet wyszła jak za złoto:) 2zł za 3 dniowy debet na 1000 zł mogli by to zrobić opłat a powyżej 30 dni... Oferta kart płatniczych: Dla mnie bomba:).