Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: wyjątkowo u*************************liwy bank jeśli chodzi o nękanie, za zaległe 9 zł za ROR potrafią dzwonić po kilka -kilkanaście razy dziennie od 7 rano do 22. Nawet gdy się z nimi rozmawia i złoży deklaracje , następna zmiana operatorów dzwoni i nęka bo poprzednicy nie odnotowali. Kary za 1 dniowe spóźnienie spłaty karty kredytowej 25 zł, monit 40zł. Miałam praktykę w innych bankach i z tego co widziałam pełnomocnictwo dla małżonka składa się w zasadzie na "jednym papierku" w parę minut, alior robi z tym problemy i wysyła do notariusza. Robią problemy z zamykaniem rachunków, nie potrafią powiedzieć za co są naliczane salda, dług rośnie a klient nawet nie może dowiedzieć się za co. Nie polecam !.