Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Byłem w oddziale w Bielsku- Białej. Chciałem przenieść do nich swój rachunek firmowy oraz kredyt w rachunku bieżącym. Doradcy nie było (!!!!!!!!!!) więc wzieli ode mnie nr telefonu że jak doradca będzie to się skontaktuje, minał tydzień... cisza. W końcu sam zadzwoniłem, doradca BYŁ (sukces) i umówił sie ze mną na spotkanie następnego dnia. Przyszedłem o umówionej godzinie - doradcy nie było. Znów ktoś wziął ode mnie namiary i mieli sie kontaktować. Mineło pół roku a moj telefon dalej milczy....... NIGDY WCZEŚNIEJ NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAKIM PODEJŚCIEM DO KLIENTA!!!!.