Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: OK. Dostęp internetowy: OK. Obsługa klienta w placówce: 1h zakładałam konto- masakra, obługa miła, pomocna.... Wysokość opłat i prowizji: nie informując podnieśli opłaty za konto z 3zł na 5zł.... również nie informuja przy zakładaniu konta że jesli nie przelewa sie wypłaty na konto to dodatkowo trzeba płacić 4 zł- czyli wsumie 9zł opłat.... paranoja wprowadzają w bład, nie informuja o wszystkim.... zawiodłam się a myślałam ze znalazłam idealne konto dla siebie..... planuję zmienić na inne.... nie lubię jak ktoś mnie oszukuje... trzeba informować na początku a nie wciskać kit że nie trzeba nic płacić za to konto.....