Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Spoko, nieźle. Dostęp internetowy: Na 4, niezbyt funkcjonalny - np. filtrowania, ale znośny. Obsługa klienta w placówce: Panie miłe, ale kompetencje zerowe, to bardziej akwizytorzy niż doradcy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: I tu jest haczyk, potrafią wymówić w momencie, nie analizując stanu konta czy nawet dogłębnie wyników. Jak ktoś prowadzi firmę to bardzo ostrożnie, bo nie dają żadnych propozycji, mnie z dnia na dzień wypowiedzieli 200 tys limitu, choć firma wykazuje zyski.. Elastyczność oferty: Jeśli uwzględnić powyższe to zerowa, żadnej alternatywy nie proonują od siebie. Wysokość opłat i prowizji: Niskie. Oferta kart płatniczych: nie dotyczy.