Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Początkowo bardzo korzystna oferta. Teraz nie wyróżnia się niczym szczególnym. Dostęp internetowy: pomimo bardzo wygodnego dostępu, niestety bank udostępnia opcje które do końca nie działają, a za swoje pomyłki obarczają klienta. Przelewy cykliczne niestety w niektórych przypadkach nie działają i reklamacja trwa już ponad miesiąc i nie wiadomo kiedy się skończy oraz z jakim skutkiem.. Obsługa klienta w placówce: bardzo miła obsługa. Oferta kredytu/ debetu w koncie: To właśnie z przejętym kredytem z innego banku jest problem. Pomimo ustawionych wpłat cyklicznych przelew nie jest realizowany, a za błędy systemu odpowiada klient. . Elastyczność oferty: Każdy poszerza swoją ofertę, ten bank również.. Wysokość opłat i prowizji: 3 złote za kartę ( za prowadzenie konta bo co to za konto bez karty ) było atrakcyjne. Obecnie wzrosło do 5 zł co nie stawia tego banku już przed innymi.. Oferta kart płatniczych: 3 złote za kartę ( za prowadzenie konta bo co to za konto bez karty ) było atrakcyjne. Obecnie wzrosło do 5 zł co nie stawia tego banku już przed innymi..