Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie najgorzej. Dostęp internetowy: dość wolne poruszanie się między stronami. Obsługa klienta w placówce: W placówce zachęcali mnie do codziennego wpłacania utargu na konto, miało to nic nie kosztować. Raz wpłaciłem i naliczyli mi 12,60 opłaty za wpłatę na swoje konto w kasie banku. Więcej nie wpłacam zrazili mnie kompletnie do siebie, teraz rozglądam się za innym bankiem.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: drogo i biorą za "gotowość udzielenia kredytu" co dla mnie jest złodziejstwem. Elastyczność oferty: jak na razie nie spotkałem się z jakąś elastycznością oferty. Wysokość opłat i prowizji: albo nie ma opłat, a jak są to solidne. Oferta kart płatniczych: nie interesuję się bo nie używam niezależnie od warunków jakie będą.