Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wbrew entuzjastycznym ocenom wysokość oprocentowania tzw. lokaty nocnej spadła, a oprocententowania konta oszczędnościowego jest farsą. Takie sobie, w niektórych banakach można mieć więcej.. Dostęp internetowy: działa różnie, wielokrotnie miałam trudności z dostępem z winy baku.. Obsługa klienta w placówce: Skandaliczna. Pracownik wprowadził mnie w błąd przy zawieraniu umowy o kartę kredytową, Dyrektor oddziału przeprosił i obiecał błęd naprawić, czego nie uczynił przez miesiąc, kolejna pracownica banku po miesiącu znów wprowadziła mnie w błąd, twierdząc, że rzecz została naprawiona. Bank nie reaguje na żadne reklamacje.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: no comments, nie żyję ponad stan i mnie to nie intereusje.. Elastyczność oferty: może być.. Wysokość opłat i prowizji: W porządku. Oferta kart płatniczych: Przyzwoicie.