Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: alior przejął karty od hsbc (m.in.Ikea) i ma taki bałagan, że zamiast 1. nowa karta alior jest aktywna od 3. grudnia. dzisiaj(tj. 2.12.) byłam na zakupach i przy kasie dowiedziałam się, że jest odmowa karty, a gdy chciałam zapłacić starą z Ikei, kasjerka przy mnie przecięła ją na pół i powiedziała, że jest już nie ważna. pojechałam do aliora wyjaśnić sprawę, a pani w okienku potraktowała mnie jak wrzód na d... i stwierdziła, że mam sobie zadzwonić na info hsbc. ani przepraszam za problemy, ani wyjaśnienia, dlaczego nie poinformowano mnie o opóźnieniach w przejęciu kart. wygląda na to, że alior bardzo chce przejąć rynek, wydaje na to kupę kasy, naszej kasy!!!! i nic poza tym. dodam dla pewności, że nową kartę z aliora dostałam z 2-m-cznym wyprzedzeniem, aktywowałam ją w necie i trzykrotnie słyszałam zapewnienia, że 1 grudnia będzie aktywna..