Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak. Dostęp internetowy: Intuicyjny, wszystko co konieczne jest na wyciągnięcie kliknięcia.. Obsługa klienta w placówce: Co prawda większość rzeczy da się załatwić przez internet i telefon. Ale w placówce pracują osoby kompetentne, a obsługa jest sprawna i ustawiona pod kontem, żeby klient nie musiał tracić czasu w banku. Istnieje też możliwość umówienia się w siedzibie firmy.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Szybko i sprawnie, a przynajmniej w porównaniu z innym bankiem (jak będę mia czas to staremu bankowi też wystawie mniej pozytywną opinie). Tydzień czasu od podpisania umowy konta miałem kredyt w rachunku, tylko na podstawie wyników firmy, zaświadczeń o niezaleganiu i opinii bankowej o obrotach i braku zobowiązań kredytowych. Żadnych zbędnych papierów, weksli i zabezpieczeń.. Elastyczność oferty: Tylko (albo aż) dwie oferty do wyboru, ale nic poza tym. Wysokość opłat i prowizji: Przelewy wewnątrz banku, oraz do skarbówki i ZUS gratis. 30 przelewów na zewnątrz banku gratis reszta już płatne tylko 1,00. karta 2 zł/ miesiąc.. Oferta kart płatniczych: Zwykła mastercard- opłata za każdą 2 zł miesięcznie.