Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata nocna pozwala na całkiem niezłe zyski, pod warunkiem, że stale utrzymujesz spory poziom gotówki na koncie (czyli nie masz np. konta oszczędnościowego, lub lokaty). W innym przypadku (kiedy znaczna część Twoich miesięcznych przychodów zostaje przeznaczona na wydatki bieżące), nie jest to juz tak korzystne, ale mimo wszystko najwyżej oprocentowany ROR w Polsce;) Ocena:5 . Dostęp internetowy: Bardzo przejżysty, łatwy w obsłudze i przyjazny klientowi portal Bankowości Internetowej. Do tego konfigurowalny pulpit (choć dla, jak dla mnie, trochę za słabo). Jednak działa trochę za wolno, ale to pewnie z czasem. Ocena:4. Obsługa klienta w placówce: Naprawdę bardzo miła i fachowa (Gdynia). Indywidualna rozmowa. Wszystko przedstawione czarno na białym. Ocena:5. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jeszcze nie miałem okazji zaciagnąc ani jednego, ani drugiego. Ale z tego, co czytałem, jest to oferta raczej średnia. Ocena:3. Elastyczność oferty: Jak to bywa na początku funkcjonowania każdej placówki finansowej: "mamy kilka fajnych pomysłów, ale potrzebujemy czasu, żeby rozwinąć naszą ofertę i dostosować ją do klienta". Uważam, że Alior i tak oferuje sporo, jak na początek. Napewno będą także rozszerzać ofertę wraz ze wzrostem udziałów w rynku (poszerzanie horyzontów). Pozostaje mieć tylko nadzieję, że nie spoczną na laurach. Ocena:3. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty - całkiem nieźle. Za konto praktycznie nic, za obsługę (sms-y, email-e, mobile i telefoniczne prowadzenie rachunku), jeśli nie korzysta się zbyt częstow (3/4 klientów nie robi więcej niż 10 przelewów miesięcznie). 3 PLN za karte to naprawdę mało, jeśli wziąć pod uwagę dostęp do wszystkich bankomatów w kraju i za granicą (jedna prowizja w kraju to 4,5 PLN). Oprocentowanie - raczej standardowo. ROR z lokatą nocną jest fajnie oprocentowany, ale już np. konto oszczędnościowe raczej słabo (2,75%). Co do kredytów i debetów, nie przyglądałem się za szczególnie. Ocena:4. Oferta kart płatniczych: Narazie, jak dla mnie, trochę ograniczona (co zrozumiałe biorąc pod uwagę, że bank działa dopiero kilka miesięcy), ale napewno z czasem będzie rozszerzona. Napewno in plus, że wszystkie karty mają wbudowany chip (nie każdy bank to oferuje). Ocena:4.