Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: Ostatnio ubiegałem się o debet w Alior banku. Dramat! Sami nie wiedzą, jakie dokumenty są potrzebne do wniosku, dzwoniąc na infolinię uzyskałem informacje sprzeczne z z tymi, uzyskanymi w placówce banku. Do tego doradca zamiast podać mi od razu informacje o dokumentacji (o co go prosiłem), przy każdej kolejnej mojej wizycie informował mnie o nowych papierach, które znów muszę donieść. Sama decyzja okazała się odmowna, mimo że spełniałem wszystkie warunki postawione przez bank (moja sytuacja finansowa i informacja kredytowa nie budziła żadnych zastrzeżeń), a sam limit został ustalony w porozumieniu z doradcą w oparciu o wpływy na koncie z tytułu wynagrodzenia. Mimo zapewnień, nie udało się i nikt w banku łącznie z z-cą dyrektora nie był mi w stanie wyjaśnić, dlaczego mój wniosek został odrzucony.Jestem rozczarowany głęboko tym bankiem..