Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
KATASTROFA a nie żadna \\\"wyższa kultura....\\\"! miałem w życiu już kilkanaście kont, nigdy nie spotkałem się z taką niekompetencją. Mam od prawie roku kartę kredytową Aliora i było ok. Skusili mnie na konto walutowe Kantor i zaczęło się :-( Najpierw założyli mi na infolinii zwykły rachunek i pobrali potrójny spread, następnym razem nie wysłali przelewu złożonego przez internet. Za trzecim razem znowu pobrali potrójny spread. Generalnie wyrąbali mnie na kilkaset złotych. Trzy razy próbowałem, ani razu nie dobyło się bez złożenia reklamacji. Ale najciekawsze na koniec, na pierwszą złożoną reklamację nie mam odpowiedzi od 2 miesięcy a w oddziale uśmiechem informują, że co prawda termin rozpatrzenia to 30 dni roboczych (jeszcze czegoś takiego nie widziałem w żadnym regulaminie bankowym) ale nie dają rady i dziś załatwiają reklamacje z kwietnia ( to 3-4 miesiące). Jak mi nie oddadzą kasy idę do sądu. Reasumując ja się z Aliora zabieram i wszystkich przestrzegam, nie dajcie się ściemnić ich marketingowym cwaniakom!!