Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam Umowę z Alior Bank SA na 5 lat niby bez żadnych opłat, a obciążyli mnie najpierw na koniec grudnia 2016 opłatą w wys. 12 zł za prowadzenie rachunku. Po mojej reklamacji zwrócili na drugi dzień przepraszając za "pomyłkę". A po dwóch miesiącach (koniec lutego 2017) dokładnie to samo!!! - ponowne obciążenie na 12 zł... Po mojej interwencji oczywiście znowu przeprosili i zwrócili jednocześnie informując, że do końca marca zmodyfikują system.... A ja ostrzegam innych klientów, żeby kontrolowali zapisy na swoich kontach, bo podejrzewam że wielu nie zauważa takich operacji, albo je po prostu lekceważy... Według mnie to bezczelne wyłudzenia - może klient się nie upomni... I jeśli takich klientów są tysiące, to proszę zauważyć jaką kasę sobie "nabijają"...