Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
strasznie prymitywny bank, az musze napisac opinie, przerwa konswerwacyjna jak wszedlem o polnocy to juz byla i info ze potrwa do 10 rano!!! w zadnym innym banku sie to nie zdarzylo, a korzystam z mbanku i mille. a znajac zycie, czyli w ostatnim przypadku takich prac o 10 nie uruchomili tylko kolejna infrmacja ze do 12 potrwa przerwa... aplikacja mobilna prymitywna jak na te czasy, stan konta sie sam nie odswierza, trzeba sie wylogowac wpisac login i haslo narysowac... za kazdym razem no wlasnie, narysowac, zamiast logowania touchID, caly czas chodze i rysuje po kropkach.. predkosc dzialania apki tez nie powala, przelewow natychmiastowym tez nie doswiadczymy, tylko na stronie. generalnie to zatrzymali sie chyba z 10 lat temu