Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia... Musiałem pofatygować się do oddziału, żeby uaktualnić adres email i nr telefonu. Po odczekaniu ponad pół godziny (na 2 stanowiska czynne było jedno) pracownica banku załatwiałą tę sprawę kolejne pół godziny. dwa razy upewniałem się, że wszystko będzie dobrze. Po powrocie do domu przekonałem się, że zmiany nie zostały wprowadzone. Infolinia poradziła ponowną wizytę w oddziale. Po ponownym półgodzinnym czekaniu w kolejce (po moim wejściu pracownik jednego z dwóch stanowisk trwale je opuścił i znowu było jedno czynne) następną godzinę spędziłem na usiłowaniach zmiany moich danych. na koniec tej wizyty dowiedziałem się, że poczekam jeszcze do 48 godzin, aż dane zostaną trwale wprowadzone do systemu. Spuścić kurtynę. Bank zadowala się obsługą emerytów i odgwizdał wszelkie ambicje sprawnego zarządzania. Pozostały tylko irytujące swoim brakiem pokrycia w faktach reklamy z melonikami, co chyba miało kiedyś budzić jakieś skojarzenia z londyńskim City...