Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed wyborem Tego banku w przypadku starania się o kredyt hipoteczny. Nie jest to bank dla osób prowadzących własne firmy. Według ich analityków lepiej wychodzi się z umową na najniższej krajowej niż z własną działalnością która przynosi rocznie 4 krotnie większe dochody. Właśnie dostałam kretyt w tym banku. ponad 4miesiace ciągłego dosylania coraz to bardziej wymyślnych zaświadczeń itd. Skompletowanie wszystkiego graniczyło z cudem. Zawsze jakiś dokument tracił ważność np. ZUS i skarbowke odwiedziłam przez to 3 rasy tylko dlatego że traciły ważność. Doszło do sytuacji w której już nie mogłam zmienić wyboru. Musiałam wręcz walczyć o ten kredyt. Do tego niekompetencja pracownikównikow. Pretensjonalne odpowiedzi na proste z reguły pytania. Zaginione dokumenty, błędy w umowie a na koniec zamiast dowodzenia to tekst w stylu mam nadzieję że się szybko nie zobaczymy. Rownolegle ze mną moi dobrzy znajomi zalatwili kredyty w ciągu miesiąca oczywiscie w innych bankach. Ten bank ma tylko jeden plus. Szybko dają pierwsza odpowiedź aby zwerbować potencjalnego klienta. Mnie to zgubiło. Nieprzespane i zapłakane noce. Nikomu nie polecam.