Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakiś żart!!! Ciągle wprowadzają jakieś nowe opłaty, brak możliwości odblokowania konta internetowego przez telefon lub internet, konieczna jest wizyta w oddziale banku, co dla osoby mieszkającej zagranicą jest kosztowne i żeby nie było nie zablokowałem sobie konta, po prostu długi czas się nie logowałem to zblokowali mi konto. Teraz nie mam dostępu do swojego rachunku maklerskiego nie mogę nic zrobić nic z akcjami które posiadam. NIE POLECAM NIKOMU!!! Wyższa kultura w bankowości to tylko bezużyteczny slogan nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Nie polecam zwłaszcza osobom mieszkającym za granicą.