Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie polecam Alior banku, w momencie złożenia wypowiedzenia (nie miałam żadnych wpływów miesięcznych a bank pobierał mi 22 złote miesięcznie za prowadzenie konta więc nie opłacało się go trzymać) Pan w Alior banku poinformował mnie, że za miesiąc konto przestanie być aktywne i aby do tego momentu saldo w banku wyrównać do 0zł, dwa dni później ktoś przelał mi jakieś pieniążki wobec tego już nie miałam 0zł, pieniądze chciałam przelać na mamy konto aby znów wyrównać bo przecież za nie cały miesiąc konto przestanie być aktywne, wtedy doznałam szoku... nie mogłam przelać całej kwoty bo ciągle coś wyskakiwało, że problem techniczny, zatem spróbowałam przelać złotówkę, udało się ! I za przelanie tej złotówki na rachunek w tym samym banku na dodatek... zapłaciłam uwaga.... 10zł ! NIGDY PRZELANIE ZŁOTÓWKI MNIE TYLE NIE KOSZTOWAŁO, ZWYKŁE OSZUSTWO.