Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Potrafią zablokować dostęp do konta mobilnego- bez podania powodu, Przychodzi czas zapłty zusu czy wypłat i jestem uziemiona. człowieczek na infolini odpowiada tylko i wyłącznie że nic nie wie i nic nie widzi. Konieczna jest wizyta w banku aby czegokolwiek się dowiedzieć. Po wizycie w banku słyszę, że mam podobno wirusa w komputerze i w związku z tym konto jest zablokowane./ niekt nie jest w stanie powiedzieć co to za rodzaj wirusa bo nie sa informatylami/ Wymagają sformatowania komputera. Tego akurat zrobić nie mogę. Zaproponowałam ze z tabletu się zaloguję. Ale nie da się zalogować z tabletu bo najpierw konieczne jest zalogowanie z kompa. Paragraf 22.