Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tego stwora to nawet bankiem nie można nazwać. Każdy szanujący się bank, liczy się z klientem, ale nie Alior. Miałam konto u nich za 0zł, firmowe,po likwidacji działalności wysłałam do nich rozwiązanie umowy i likwidację rachunku, w 2014r. W 2016r, przypadkiem wchodzę na to konto i co widzę. Nie dość ,że konta nie zamknęli to jeszcze zrobili mi debet prawie 200zł, za rzekomą prowizję- 15zł/mc. Tym razem poszłam do banku zamknąć rachunek , nie dość że musiałam spłacić debet , który sami mi zrobili, to jeszcze od spłaty tego debetu musiałam zapłać 6zł. Alior ma gdzieś klientów, liczy się kasa i prowizja od tej kasy. Mnie oszukali , okradli i wyłudzili ode mnie prowizję. Jeśli komuś się też to przytrafiło, niech odpowie na tą opinię,powalczymy z tym stworem.