Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale w Suwałkach fatalna i karygodna.Byłam podpisać wniosek o kredyt(wcześniej do tego oddziału i konkretnej osoby umówił mnie pan z centrali) w oddziale na Kościuszki 53 nikt nie chciał mnie obsłużyć ,po czym Pani chichoczącym głosem powiedziała ,że ta Pani która miała mnie obsłużyć pracuje w innym oddziale i "ma na popołudnie" to niech pani sobie dzwoni na tą infolinie i szuka. Tragedia. Chciałam złożyć reklamację w celu anulacji wniosku ,ale nikt już nie chciał ze mną rozmawiać ,tak więc sprawa jest w toku ... Żenada ... nikomu nie polecam. Totalny brak organizacji i profesjonalizmu !!!