Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Próbuje mi się wmówić że mam u nich konto za które przysłano mi wezwanie do zapłaty.W Jeleniej Górze na ul. Krótkiej próbowałam wyjaśnić nieporozumienie bo nigdy ani w Meritum ani w Alior konta nie zakładałam.Pani która jak myślałam udzieli mi pomocy odesłała mnie do innego oddziału stwierdzając że ona wie gdzie ma swoje konto dając mi do zrozumienia że ja chyba nie wiem.Druga z Pań zwróciła mi uwagę że zachowuję się za głośno ,chcąc się mnie pozbyć łaskawie zrobiła ksero pisma w którym zawarłam oświadczenie że nigdy w tych bankach nie zakładałam konta.A ja mam płacić za prowadzenie konta ,którego nigdy nie zakładałam. Polecam trzymać się daleko od tego banku i jego obsługi która ma pomagać ale chyba tylko po to żeby "złapać króliczka"