Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam tego banku to oszuści i złodzieje ,bylem klientem banku meritum i miałem tam konto za 0Zl. Alior Bank przejął meritum w grudniu zmienił regulamin i nawet mnie nie poinformował poczekał parę miesięcy aż urosły zaległości na prowadzenie konta po czym wysłał smsa z treścią o zaległościach!! Bank z wyższymi zasadami kultury -paranoja. Bylem wczoraj w oddziale w gdańsku ul tkacka w internecie widniej ze jest czynny od 10-18, na drzwiach do 17 ja bylem pare min po 16 , poczekałem parę min po czym podszedł do mnie pan ze nie zdąży mnie obsłużyć pomimo ze do zamknięcia była jeszcze prawie godz!! Odradzam wszystkim ten bank,nabijają ludzi w butelke!!