Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Złożyliśmy odstąpienie od kredytu.Chcieliśmy to cofnąć. Na infolinii Pani poinformowała, że jeżeli nie zwrócimy całości kredytu a będziemy spłacać wg harmonogramu raty to będzie równoznaczne z ważnością umowy i anulacją odstąpienia. Poszła pierwsza rata. Po czym zaczęli wydzwaniać z windykacji, że jest zaległość w całości kwoty, którą należało zwrócić w związku ze złożonym odstąpieniem. Wpłaciliśmy całą kwotę. Po reklamacji oddali naliczone odsetki. Jednak do BIK wysłali informację, że zalegamy w spłacie. Po kolejnej reklamacji uznali, że oni danych w BIK nie mogą korygować i że nie ma możliwości anulowania złożonego już odstąpienia. Jasno dali znać w odpowiedziach, że to Klient był w błędzie. Tylko dlaczego pracownik Alior Banku opowiada pierdoły na infolini??? Nie polecam!!