~ beatrycze • 2016-02-09
Ocena:
Nawiazujac do odpowiedzi otrzymanej od pracownicy banku Lucyna K.\r\nSpecjalista ds. Reklamacji i Skarg\r\nZespół Reklamacji i Skarg\r\nDepartament Operacji\r\nAlior Bank S.A.\r\n\r\nktora w odpowiedzi na maja reklamacje skopiowala zasady z cennika oplat i prowizji banku, wnosze odwolanie od odpowiedzi i ponownie zglaszam reklamacje.\r\n\r\nZgodnie z historia mojego konta, i zasadami banku oplata za prowadzenie rachunku byla do tej pory zniesiona, poniewaz spelnialam warunki,\r\nZ mojej strony warunki nadal byly spelniane, mimo to bank naliczyl mi 6 zl oplat z prowadzenie konta.\r\nNadmieniam, ze konto to otworzylam tylko dlatego ze bylo bezplatne jego prowadzenie.\r\nW momencie gdy nastapila zmiana zasad w banku, przestrezgalam tych zasad i nadal konto bylo bezplatne dla mnie.\r\n\r\nTo trwalo az do ostatniego miesiac gdy bank NAGLE z niewiadomych przyczyn naliczyl oplate za prowadzenie konta.\r\n\r\nZadam wyjasnien, co takiego wydarzylo sie ze bank zaczal pobieranie oplaty. Konkretnie odpowiedz napisana przez osobe ludzka, nie skopiowane zasady obowiazujace w banku, ktore to sama znam i czytalam.\r\n\r\nRozumiem, ze bank ma ciezka sytuacje finansowa, \r\nJednak mnie nie stac na utrzymywanie konta w tym banku za 6 zl.\r\n\r\nNajwazniejsze dla mnie jest byc potraktowana po ludzku, i otrzymac ludzka odpowiedz.\r\n\r\nCzasy, gdy alior bank - to jak glosi slogan, to WYZSZA KULTURA BANKOWOSCI- bezpowrotnie minely, jak widac.\r\n\r\nA potraktowanie mojej osoby w powyzszy sposob, jest ewidentnym tego znakiem, co z pewnoscia odzwierciedli sie na dalszych notowaniach banku wsrod spolecznosci.\r\nJuz w tej chwili jest wiele negatywnych opinii w internecie o obsludze banku i traktowaniu klientow.\r\n\r\nMysle, ze jesli taka jest obecna polityka banku to kierownictwo powinno bardzo powaznie zastanowic sie nad dalsza droga, miedzy innymi nad odpowiednimi szkoleniami dla pracownikow, badz ich wymiana.\r\n\r\n\r\n\r\nPouczenie o możliwości odwołania: Klient ma możliwość odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację\r\nskładając ponowne zgłoszenie w Banku. Spory wynikłe z Umowy mogą być rozstrzygane\r\npozasądowo na wniosek Klienta - przed Arbitrem Bankowym, o ile wartość przedmiotu sporu\r\nnie jest wyższa niż 8.000,00 PLN. Klient ma możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w trybie skargowym lub w pozasądowym postępowaniu w\r\nsprawie rozwiązywania sporów. W sprawach ochrony konsumentów organem nadzoru jest Urząd\r\nOchrony Konkurencji i Konsumentów. Wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w\r\nzwiązku z Umową, mogą być rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank S.A.\r\nprzez właściwy sąd powszechny, zgodnie z wykazem dostępnym na stronie\r\nhttps://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/. Nadzór nad działalnością Banku\r\nsprawuje Komisja Nadzoru Finansowego (KNF).\r\n
15563