Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nawiazujac do odpowiedzi otrzymanej od pracownicy banku Lucyna K.\r\nSpecjalista ds. Reklamacji i Skarg\r\nZespół Reklamacji i Skarg\r\nDepartament Operacji\r\nAlior Bank S.A.\r\n\r\nktora w odpowiedzi na maja reklamacje skopiowala zasady z cennika oplat i prowizji banku, wnosze odwolanie od odpowiedzi i ponownie zglaszam reklamacje.\r\n\r\nZgodnie z historia mojego konta, i zasadami banku oplata za prowadzenie rachunku byla do tej pory zniesiona, poniewaz spelnialam warunki,\r\nZ mojej strony warunki nadal byly spelniane, mimo to bank naliczyl mi 6 zl oplat z prowadzenie konta.\r\nNadmieniam, ze konto to otworzylam tylko dlatego ze bylo bezplatne jego prowadzenie.\r\nW momencie gdy nastapila zmiana zasad w banku, przestrezgalam tych zasad i nadal konto bylo bezplatne dla mnie.\r\n\r\nTo trwalo az do ostatniego miesiac gdy bank NAGLE z niewiadomych przyczyn naliczyl oplate za prowadzenie konta.\r\n\r\nZadam wyjasnien, co takiego wydarzylo sie ze bank zaczal pobieranie oplaty. Konkretnie odpowiedz napisana przez osobe ludzka, nie skopiowane zasady obowiazujace w banku, ktore to sama znam i czytalam.\r\n\r\nRozumiem, ze bank ma ciezka sytuacje finansowa, \r\nJednak mnie nie stac na utrzymywanie konta w tym banku za 6 zl.\r\n\r\nNajwazniejsze dla mnie jest byc potraktowana po ludzku, i otrzymac ludzka odpowiedz.\r\n\r\nCzasy, gdy alior bank - to jak glosi slogan, to WYZSZA KULTURA BANKOWOSCI- bezpowrotnie minely, jak widac.\r\n\r\nA potraktowanie mojej osoby w powyzszy sposob, jest ewidentnym tego znakiem, co z pewnoscia odzwierciedli sie na dalszych notowaniach banku wsrod spolecznosci.\r\nJuz w tej chwili jest wiele negatywnych opinii w internecie o obsludze banku i traktowaniu klientow.\r\n\r\nMysle, ze jesli taka jest obecna polityka banku to kierownictwo powinno bardzo powaznie zastanowic sie nad dalsza droga, miedzy innymi nad odpowiednimi szkoleniami dla pracownikow, badz ich wymiana.\r\n\r\n\r\n\r\nPouczenie o możliwości odwołania: Klient ma możliwość odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację\r\nskładając ponowne zgłoszenie w Banku. Spory wynikłe z Umowy mogą być rozstrzygane\r\npozasądowo na wniosek Klienta - przed Arbitrem Bankowym, o ile wartość przedmiotu sporu\r\nnie jest wyższa niż 8.000,00 PLN. Klient ma możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w trybie skargowym lub w pozasądowym postępowaniu w\r\nsprawie rozwiązywania sporów. W sprawach ochrony konsumentów organem nadzoru jest Urząd\r\nOchrony Konkurencji i Konsumentów. Wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w\r\nzwiązku z Umową, mogą być rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank S.A.\r\nprzez właściwy sąd powszechny, zgodnie z wykazem dostępnym na stronie\r\nhttps://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/. Nadzór nad działalnością Banku\r\nsprawuje Komisja Nadzoru Finansowego (KNF).\r\n