Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Moja dzisiejsza wizyta w oddziale Alior Banku w Piasecznie, piątek godz. 12.00-12.40. Tak się złożyło, musiałem uzupełnić swoje konto. Tłum oczekujących, z czego pięć osób do kasy, jedna kasa czynna, kasjerka z miną... nie powiem jaką. Wchodzący pracownicy banku, przeciskający się między oczekującymi, ŻADEN nie powiedział dzień dobry. W międzyczasie pojawił się pan wymieniający wycieraczki, również pod nogami obsługiwanej klientki (?!). Była też 5 min. przerwa techniczna, o czym dowiedzieliśmy się pytając czemu zniknęła kasjerka. Ja przy kasie byłem w granicach 2 min. czekałem ponad 35 min. NIKT Z OBSŁUGI NIE BYŁ ZAINTERESOWANY ROZŁADOWANIEM KOLEJKI. Staram się unikać wizyt w banku, ale gdy już muszę zwykle tak to mniej więcej wygląda. Jestem klientem od kilku lat, może 3-5 razy zdarzyło się, że funkcjonowały dwie kasy. Może mam pecha...