Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wyższa Kultura Bankowości czyli jak dymać klienta na każdym kroku. Alior Bank to najbardziej chciwy bank z jakim miałem do czynienia. Normalnie wymieniam waluty ze spreadem 0,01 PLN tak dla EUR jak i USD. Wystarczy jednak, że przez pomyłkę zlecę przelew w walucie z konta PLN lub kontrahent pomyli rachunek to przewalutowanie kosztuje ponad 5% czyli dla przelewu na 5000 EUR ponad 1000 PLN zamiast 50 PLN. Na reklamację Bank odpowiada, że regulamin banku nie pozwala na skorygowanie takiej pomyłki - dodajmy, że regulamin został stworzony przez bank, i takie zapisy służą wyłącznie dymaniu klientów przy każdej okazji. Krótko mówiąc odradzam jakiekolwiek produkty tego banku.