Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo miła i przyjazna pani z banku w Warszawie z uśmiechem oszukała mnie co do warunków jednego z produktów banku. Ja rozumiem, że umowy trzeba czytać, ale siedząc w banku ponad 2 godz. i mając jeszcze dodatkowo 30 stron drobnym druczkiem do przeczytania, gdzie głos jest nagrywany, czyli teoretycznie niepowinno się naciągać i kłamać........ Cóż przynajmniej wiem, że te "podsłuchy" nie mają służyć dobru klientów (skoro reklamacja nie podziałała zupełnie...). Ale premia pewnie dla miłej pani będzie....

Komentarze (1)

użytkownik
~ ELIOT  •  2015-10-08
Zgadzam się. Pewna miła pani nie wiem czy z Warszawy oszukała mnie. Premia dla miłej Pani pewnie będzie. Dla mnie nauczka. NIE POLECAM. Obsługa klienta poniżej krytyki. Kultura bankowości .....jak zwał tak zwał:)
dodaj komentarz +