Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim się w życiu spotkałem.Na początku jest tylko ładnie pięknie,a rzeczywistość jest zupełnie inna chamstwo i arogancja zero inteligencji.Regulamin jest tylko na papierze nijak się ma do rzeczywistości.Naliczają opłaty których nie powinni pobierać,na zamknięcie konta mają 30 dni kalendarzowych niestety tak się nie dzieje jak nikt nie reaguje to konto nadal jest otwarte tylko po to aby wyłudzać od biednych ludzi pieniądze,ale na rozpatrzenie reklamacji to penitent musi czekać 30 dni roboczych a opłaty w tym czasie nadal są naliczane.Zdecydowanie nie polecam tego banku

Komentarze (1)

użytkownik
~ ewa  •  2015-06-27
to prawda alior to najgorszy bank w Polsce, jak spłacisz już kredyt splata konsolidacyjna z innego banku, to cie nękaj telefonami żeby się z tego wycofać i nadal placic im wielkie raty, bo ubezpiecz kredytu to bandytyzm, mnie zamknęli pozyczke dopiero 10 dni po splacie, a ubezpiecz caly czas się naliczalo, nękanie to ich główna polityka, a dodzwonić się żeby zamknąć pozyczke to jak skok w przepasc, brak kontaku, 2 dni grała miz muzyka i nikt nie odebrał tel a wszystko po to, żeby przedluzyc opłaty i zarabiać na ubezp. Koszmar nigdy więcej, pano od kontakow z klientem cały czas próbowała nachalnie odwieźć mnie od pomysłu spłaty, proponując wciąż nowe opcje, tak się bank nie utrzyma, jedynie super produkt zatrzyma klienta a natręctwo i kombinowanie moimi pieniędzmi
dodaj komentarz +