Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Całkowicie odradzam ten bank! Jakieś 2 lata temu założyłem bezpłatne konto w tym banku. Konto mi się nie spodobało - nie używałem go kompletnie. Nie logowałem się do systemu. W międzyczasie bank wprowadził opłatę za prowadzenie konta 8 zł / m-c. Ponieważ się nie logowałem nie otrzymałem informacji o wprowadzonej opłacie. Bank zgłosił się do mnie jak zaległość urosła na ponad 150 zł! Po pierwsze w ogóle nie uważam za zasadne wprowadzanie zmian, których konsument nie zaakceptował albo jak w moim przypadku KOMPLETNIE O NICH NIE WIDZIAŁ. Po drugie - dlaczego nie zostałem zawiadomiony jak zaległość wynosiła 8 - 16 zł po 1-2 mc? Bank skontaktował się dopiero jak naliczył już dużą kwotę. Dla mnie to wyłudzanie pieniędzy! Odradzam kompletnie!!!

Komentarze (2)

użytkownik
~ ego  •  2014-06-21
Najlepiej zwalic wine na kogoś!! Ja sie nie czyta powiadomień....cóż....komentarz jest zbędny! Mieć konto i do niego nie zagladac a potem zdziwienie wielkie...porażka
użytkownik
~ dzamil  •  2015-10-01
to po co zakładałeś konto? to tak jakbyś się wyprowadził z miejsca zameldowania nie informując nikogo o zmianie
dodaj komentarz +