Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oddział w Radomiu przy ul.Mireckiego-obsługa tragiczna,widać że nie ma tam nadzoru kierownictwa,obsługa przy okienku kasowym jednej osoby to 30 do 60 minut.A kolejka czeka,bardziej niecierpliwi odchodzą,ja też.Życzę dalej tak dobrego samopoczucia pracownicom,im kolejka się wydłużała tym kasjerka miała wolniejsze ruchy nie przestając się uśmiechać.Mam nadzieję że ktoś z nadzoru sprawdzi ten oddział banku i praca w nim będzie lepiej zorganizowana.Ja czuję się w nim jak intruz,nie polecam , pewnie zlikwiduję konto szkoda mojego zdrowia,a że często muszę dokonywać wpłat to niestety tam bywam.Zawsze wychodzę albo z kolejki bo za długo albo pytają się skąd mam pieniądze.Odpowiadam - z torebki.