Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłem długo zadowolony do wczoraj jak zostałem potraktowany przy tzw. okienku kasowym. Czekałem na podejście do kasy ok. 15 minut z powodu kolejki, jednak nie to jest powodem mego poirytowania. Gdy nadeszła moja kolej podchodzę do kasy, jednak w tym momencie w obrębie kasy pojawił się inny klient, wówczas obsługująca kasę Pani poinformowała mnie, że muszę poczekać gdyż ten pan to klient biznesowy i będzie obsłużony bez kolejki. Dałem się zaskoczyć i ustąpiłem pozwalając na obsługę tego klienta. Później na moje uwagi, Pani wyjaśniła mi że ma takie zalecenia wobec klientów biznesowych i jeśli chcę to mogę złożyć skargę u dyrektora. Złożyłem taką skargę jednak nie do dyrektora a do centrum obsługi klienta. Pomimo dłuższej korespondencji e-mailowej nie uzyskałem jednoznacznej informacji czy taka praktyka przyjmowania klienta biznesowego bez kolejki jest powszechnie stosowana w Alior Banku. Otrzymywałem oczywiście przeprosiny i że taka sytuacja nie powinna się już przydarzyć ale jednoznacznej odpowiedzi czy klient biznesowy ma taki przywilej nie otrzymałem, za każdym razem to pytanie pozostawało bez odpowiedzi. Ja rozumiem , że bank może preferować pewna grupę klientów ale w takim wypadku powinno być stworzone osobne okienko gdzie takich klientów można obsługiwać poza kolejnością, natomiast traktowanie klienta indywidualnego w taki sposób to bardzo zła reklama dla tego banku. Jest to bowiem rodzaj segregacji tj. ten klient jest lepszy a ten gorszy.Tym bardziej że byłem już przy okienku i Pani mnie spod niego odesłała. Jeżeli ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o nawiązanie do tematu.