Coraz to nowsze banki wprowadzają usługę mobilnego dostępu do bankowości elektronicznej. Z dnia na dzień wymagamy większej dostępności i szybszej reakcji banków na zlecenia związane z transakcjami gotówkowymi. Sprawdź czy i Ty możesz obsługiwać swoje konto przez telefon!
Aktualnie telefon komórkowy może posłużyć jako narzędzie obsługi umów finansowych klientom 14stu (największych) polskich banków. To oznacza, że pozostałe 28 banków w najbliższym czasie również będzie musiało wprowadzić takie rozwiązania.
Pobierz aplikację mobilną eBroker.pl na Androida>>
Pobierz aplikację mobilną eBroker.pl na iPhone'a>>
Aplikacja tylko na iPhone’a i Androida
Niektóre instytucje oferują darmowe aplikacje z panelami bankowości elektronicznej do pobrania na telefon. Niestety na ogół jeśli taka opcja jest dostępna to tylko do urządzeń z systemami Apple’a lub Android.
Na szczególną pochwałę zasługują tutaj dwa banki: PEKAO SA i Raiffeisen. Ten pierwszy za to, że przygotował swoje aplikacje dla aż 6ściu systemów, w tym Symbian, BlackBerry, Java i Windows Mobile. Raiffeisen poszedł o krok dalej i nie wymaga od klienta znajomości systemu operacyjnego swojego telefonu – wystarczy, że ten wybierze w wyszukiwarce swój aparat i otrzyma indywidualny link do pobrania dostosowanej aplikacji.
Zobacz pod jakim adresem znajdziesz dostęp do bankowości elektronicznej w Twoim banku>>
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.