~ Iwona • 2019-10-21
Ocena:
Niestety BARDZO ODRADZAM.
Korzystałam z leasingu, niestety byłam zmuszona zamknąc działalność i wyjechać. Na infolinii otrzymałam informację, że nie mogę zwrocić leasingowanego samochodu (najem długoterminowy), a jedynym wyjsciem jest nie płacenie rat leasingowych.Posluchałam pracownika infolinii, po 4 miesiacach skontaktował się ze mną prawnik w celu windykacji długu oraz zwrotu samochodu. To on poinformował mnie ze pracownik infolinii celowo wprowadził mnie w błąd. Wysłałam juz dwa maile z reklamacją i prośbą o odtworzenie rozmowy sprzed kilku miesiecy w ktorej wprowadzają mnie bład. Pracownicy twierdzą, że odpowiadają pisemnie na moja mailową reklamację.. Odpowiadają wysyłajać korespondecję na adres siedziby firmy, ktora już nie istnieje.
ZERO PROFESJONALIZMU, CZYSTE ŻEROWANIE NA NIEWIEDZY KLIENTA.
42427