Raiffeisen Polbank

Adres siedziby:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
ul. Grzybowska 78
00-844 Warszawa
Polska

Infolinia Banku Raiffeisen Polbank:
Raiffeisen Bank Polska SA:
22 549 99 99
801 180 801

(236 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Raiffeisen Bank Polska S.A. - działający na rynku pod marką Raiffeisen Polbank - jest jednym z najdłużej obecnych na polskim rynku banków z ud…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

236 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to totalna porażka. Miałam w tym banku 2 konta od 5 lat, niby wszytko było ok, jednak zawsze coś nie tak. W bankach pracują niekompetentni ludzie, byłam w banku załatwić sprawę odnośnie zmiany nazwiska i ludzie pracujący w banku nie potrafią złożyć poprawnie dyspozycji, tak samo odnośnie zamknięcia karty kredytowej, muzę dzwonić i dopominać się o zamknięcie karty. totalna porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem jakim cudem ten bank jeszcze istnieje ? Totalny burdel, chaos i porażka w dokumentach!!!! Pół roku temu zadzwonili do mnie z informacją że mam jak najszybciej dostarczyć ubezpieczenie które dostarczyłam 4 lata wcześniej (oczywiście mam pieczątkę na dokumentach potwierdzającą dostarczenie) Dzisiaj historia się powtarza. Mam dostarczyć cesję ubezpieczenia z wyszczególnionym numerem działki na jakim znajduje się budynek. Po moich wyjaśnieniach że budowa jest ukończona i od 2 lat dostarczam cesje z numerem domu pani z oddziału stwierdziła że w takim razie mam dostarczyć decyzję o przyznaniu numeru domu - dokument który dostarczałam dwukrotnie!!! Po zakończeniu budowy oraz pół roku temu przy zmianie współkredytobiorcy!! Oczywiście do obu posiadam potwierdzenie!! Na moje pytanie zadane pani dzwoniącej do mnie z oddziału banku w Dąbrowie Górniczej, dlaczego dokumenty nie zostały zweryfikowane na miejscu otrzymałam odpowiedź że oni nie mają uprawnień i robi to centrala. Na moją prośbę jakiegokolwiek kontaktu do centrali skierowano mnie do infolinii. Na infolinii dowiedziałam się że oni nie mają wzglądu do wszystkich dokumentów. Na moją prośbę o kontakt z centralą usłyszałam że jest to niemożliwe ponieważ to oddziały są odpowiedzialne za kontakt z klientami indywidualnymi. No i tak magiczne koło się zamyka. ODRADZAM!!! JEŚLI MOŻECIE SKORZYSTAJCIE Z USŁUG KAŻDEGO INNEGO BANKU ALE POLBANK UNIKAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM!!!!! A ODDZIAŁ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ NA ULICY 3-GO MAJA TO OSTATNIE MIEJSCE NA ZIEMI JAKIE POWINNIŚCIE ODWIEDZIĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie takie jak u innych szału nie ma. Dostęp internetowy: Bardzo podoba mi się aplikacja mobilna na Androida, ale kilka razy pisałem by ją rozszerzyli o np. doładowania do Virgin lub energii elektrycznej z systemu prepaid - nikt nie odpowiedział - pełna olewka. . Obsługa klienta w placówce: Potwierdzenie zlecenia przelewu wypisują ręcznie a wprowadzany jest do komputera z klawiatury, ciekawe zjawisko co?. Wysokość opłat i prowizji: Masz rachunek internetowy do wykonywania przelewów, ale przelew o wyższej wartości musi być wykonany w oddziale, za co rąbią cię opłatami.. Oferta kart płatniczych: Nie korzystam - jest niekorzystna, jakieś obowiązki wpływów, dajcie spokój.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W PLACÓWCE NA ULICY WESTERPLATTE W ZIELONEJ GÓRZE SIEDZĄ PANIE KTÓRE NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ BEZ POROZUMIENIA Z CENTRALĄ, SO TO PO PROSTU MARIONETKI KTÓRE ROBIĄ DOBRĄ MINĘ DO ZŁEJ GRY, CO KOLWIEK ZAŁATWIĆ W TYM BANKU GRANICZY Z CUDEM, OD MIESIĄCA PRUBUJĘ ZMIENIĆ NAZWĘ PRZELEWU STAŁEGO I NIC, JEST TO CYRK NIE BANK I PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM CYRKIEM. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed tym bankiem. Ostatnio (luty 2013 r) złożyłam wniosek o kredyt, podpisałam umowę, wyznaczono terminy spłaty rat. EFEKT: muszę już spłacać raty a pieniędzy na koncie z kredytu nie dostałam. A najgorsze to to że nie wiem kiedy dostanę pieniądze z kredytu. Pewnie wtedy gdy spłacę kredyt. SUPER INTERES, NAJPIERW SPŁACASZ KREDYT, A ZA KILKA LAT DOSTAJESZ KASKĘ Z KREDYTU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radzę uważać na ten bank!!! Agenci tego banku wciskają ludziom złodziejskie produkty (np Kumulatus - wpiszcie w wyszukiwarkę). Ludzie tracą wszystkie oszczędności a to wszystko załatwiane jest przez telefon. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na lamach internetu pisalem juz o ,,udcziwosci Banku Raiffeisen Polska,, nic w tym kierunku sie nie zmienia lata leca Bank ma moje srodki platnicze od 2007 r zostawiam to bez komentarza ale od tych MATACZY wiele mozna sie nauczyc wszystko pamietajcie zalatwiajcie pisemnie nie telefonicznie. Zycze wszystkim Spokojnych Swiat zmiencie Bank na inny W NASTEPNYM ROKU by Wasze pieniadze nie kradl wlasny Bank Metze Jacek z Passau skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijć szerokim łukiem, najgorszy bank na rynku, ciągłe problemy z dostępem do serwisu transakcyjnego, wieszający się system, znikające pieniądze z rachunku pomimo że bankomat ich nie wydał, przy płatnościach konieczność wprowadzania dwa razy PIN, zawsze w terminalu komunikat 'ostatnia próba', szkoda nerwów, rachunek w trakcie wypowiedzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Koszmar . Wysokość opłat i prowizji: Obłęd. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybko ściągną z Ciebie skórę. Możliwość negocjacji oferty: Tylko na "ich" warunkach. Różnorodność zabezpieczenia: Wlezą do łóżka, jeśli jest tam 5 gr.. Dostępność w różnych walutach: Jak najdalej od nich!. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: akceptują wszystko, nawet Twoją nerkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank przejął odszkodowanie od PZU za szkodę w leasingowanym samochodzie i kiedy stałem się jego właścicielem 14 dni później nie chce mi wypłacić pieniędzy.Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia,trzymajcie się od niego z daleka.!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Największy \"oszust\" i naciągacz na polskim rynku bankowym!Raiffeisen Bank!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który jest o nieludzkiej twarzy. Za niedozwolony "debet" w koncie osobistym składa - przed jakąkolwiek windykacją ( przy podpisywaniu umowy, klient wyraża zgodę na bankową egzekucję przez komornika sądowego po wydaniu nakazu opatrzonego klauzulą wykonalności) zawiadomienia o czynie z art 286 par 1 kk. czysty idiotyzm w wydaniu polaków na usługach austrii czyli niemieckojęzycznego państewka w którym pełno jest dewiantów. Ta toksyna pomieszanie polaka z bankiem austriackim, tworzy korupcjogenne podwaliny bo skora ja klient narażony na dziesiątki jak nie setki smsów i kilka telefonów dziennie od konsultantów polskojęzycznych z wawy o tym, że doszło do niedozwolonego zadłużenia w koncie składam zawiadomienie z art 190a KK stalking w odwecie ( czynnik ludzki) mam postępowanie o oszustwo a wiadomym jest, że to ja jestem właścicielem konta. Chyba, że inne banki określają właściciela jako użytkownika . Ktoś tu wspomina o PKO BP tam nie ma użytkownika klient jest właścicielem a jak właściciel swojego konta może się sam oszukać? jedynie w tymże banku ja go nazwę parabankiem o korupcyjnym odczynniku. ODRADZAM JAKIEKOLWIEK KONTAKTY NAWET WIZUALNE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powolna i niekompetentna obsługa. raty podwyższają szybko, ale jak oprocentowanie spada, to nie reagują. Szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiepskie, nie jasne warunki. Dostęp internetowy: tragedia . Obsługa klienta w placówce: Koszmar, niewykwalifikowani pracownicy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: klient zawsze traci. Elastyczność oferty: jaka elastyczność? . Wysokość opłat i prowizji: za wysoka. Oferta kart płatniczych: mierny standard . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzymać się od nich z dala. Chciałem wziąć u nich leasing na auto salonowe. Ustaliliśmy, że wpłatę własną zrobimy na 10%. Kilka miesięcy później, gdy auto zostało już wyprodukowane i czekało na mnie w salonie, nagle zmienili zdanie i zażądali 20% wpłąty własnej! I nie było szans, żeby wcześniejsze ustalenia miały miejsce. Do tego kontakt z pracownikami banku na niezwykle niskim poziomie; opryskliwi i bezczelni ludzie. Jeśli ktoś ma ochotę na stan przedzawałowy to polecam. Do dziś gdy przechodzę koło siedziby ich banku, mówię na głos słowa: \"Złodzieje\" - tak też ich postrzegam. Leasing oczywiście wziąłem u konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie mam zdania, bo nigdy nie zadłużam się na kk. Dostęp internetowy: Zawiera wszystkie elementy, również blokady jeszcze nierozliczonych transakcji. Elastyczność oferty: Łatwo jest tam uzyskać kartę w procedurze przeniesienia, tj na podstawie historii transakcji w innym banku. O wiele trudniej jest uzyskać podniesienie limitu.. Wysokość opłat i prowizji: Dostałem kk w ramach promocji, bez żadnych kosztów. Są jednak zastawione pułapki w postaci płatnych ubezpieczeń Największą wadą kart tego banku są beznadziejne kursy walut w transakcjach zagranicznych. Minimum formalności: Kartę uzyskałem z przeniesienia na podstawie historii transakcji innej zamykanej karty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem styczność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo przestrzegam przed tym bankiem. kaza ubezpieczac kredyt do momentu wpisu do hipoteki, potem nie oddaja pieniedzy! Poza tym jak euribor spada, to oczywiscie rata nie spada. wszystkie proby otrzymania wyjasnienie sa ignorowane. Bardzo niesolidni, obsluga i serwis to porazka. Przestrzegam!!! jesli macie jakies pytania, chetnie sluze : piotr.alena@wp.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia dotyczy placówki w Gdyni na pl.Kaszubskim.\r\nDrodzy forumowicze, omijajcie ten bank szerokim łukiem.Niekompetencja,żólwie tempo.Likwidowałem konto,za wypłate 2,4 zł MOICH pieniędzy bank pobrał 10 zł.Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, bardzo mierne podejście do klienta, obsługa powolna. Pani nawet nie raczyła pierwsza wykonać telefonu (gdzie inne banki do mnie dzwoniły informując mnie o sytuacji) gdzie mówiła " już miałam do Pani zadzwonić. PORAŻKA skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »