Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Wcześniejsza nazwa Ubezpieczyciela to PTU - Polskie Towarzystwo Ubezpieczeniowe.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

133 Opinie

użytkownik
Ocena:
Miałam szkodę na mieszkaniu, sąsiad mnie zalał, wypłacili mi odszkodowanie nawet bez oględzin,przesłałam zdjęcia...i jeszcze zostało "na waciki" super! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia i nie polecam nikomu !!!! Tyle problemów, niekompetencji i kombinowania to dawno nie widziałem. Wykupiona polisa OC dawała możliwość naprawy przy użyciu oryginalnych części. Wycena rzeczoznawcy w stosunku do wyceny serwisu była 10 razy niższa !!!!!! Za tyle nawet części żadnej się kupić nie da. No ale jak w ocenie tej firmy zderzak z tworzywa można wyklepać- to gratulacje ! Sprawa kończy się w sądzie. NIE POLECAM ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na rozpatrzenie mojego wniosku czekalem ok 60 dni, na ktorego rozpatrzenie formalnie jest 30 dni - wedlug warunkow umowy zawartej z Gothaer. Po wielu probach kontaktu z infolinia, nie otrzymalem zadnej konkretnej informacji na temat statusu mojego wniosku, oferujac mi w zamian kontakt ze strony likwidatora merytorycznego. Zgodzilem sie na takie rozwiazanie. Dwukrotnie. Za kazdym razem zostalem zapewniony ze likwidator skontaktuje sie ze mna w przeciagu 2 dni roboczych. Za pierwszym, jaki i za drugim razem po zostawieniu prosby o kontakt, zadnego kontaktu nie bylo. Stopien braku profesjonalizmu oraz lekcewazenia klienta jest wrecz skandaliczny. W kwestii merytorycznej mojego wniosku oraz uzasadnienia, ktore zostalo laskawie wyslane (po interwencji w dziale likwidacji szkod, po 60 dniach zgloszenia), tresc orzeczenia bylo tak nierzetelne, ze az niewiarygnodne. Dokumentacja, ktora dostarczylem do Gothaer jednoznacznie i w sposob oczywisty stwierdzala zakres szkod oraz kosztow, ktore zostaly poniesione, a ktore ubezpieczenie w calosci ma obowiazek pokryc. Czyms skandalicznym jest tak celowe zignorowanie tresci oficjalnego dokumentu, celem odrzucenia wniosku i niewyplacenia odszkodowania. Pomimo wielu wiadomosci do dzialu likwidacji szkod celem wskazania tak nierzetelnej interpretacji oraz oceny (i jak sie domyslam celowego nie brania pod uwage oczywistych faktow), nie dostalem zadnej odpowiedzi. Zostalem najzwyczajniej zignorowany. \r\nPatrzac na calkowita ocene jakosci pracy Gothaer na wielu forach internetowych, mozna sie latwo domyslic ze nie jestem jedynym klientem Gothaer, ktory zostal potraktowany w ten sposob. W zwiazku z powyzszym, na chwile obecna, sporzadzony jest grupowy wniosek/zazalenie kierowane do zarzadu firmy, w zwiazku z jakoscia obslugi dzialu likwidacji szkod, a w szczegolnosci p. dyrektora ds likwidacji szkod, kierowany do p. Anny W.. Pod wnioskiem znajduje sie 31 podpisow osob poszkodowanych przez proces likwidacyjny firmy Gothaer. Wniosek kierowany jest rowniez do Komisji Nazdoru Finansowego celem weryfikacji procedur, rzetelnosci oraz legalnosci dzialania firmy Gother w kontekscie likwidacji szkod. Wniosek zostanie rowniez skierowany do panelu decyzyjnego odpowiedzialnego za przyznanie Gwiazdy Obslugi Klienta dla Gothaer. W kontekscie tak wielkiego niezadowolenia klientow Gothaer, przyznawanie nagrody o takim charakterze tej firmie, jest czyms niedopuszczalnym. Status oraz prestiz tego wyroznienia jest kompromisowany tak dlugo jak jest przyznany Gothaer. Bedziemy wnisokowac zatem o odwolanie wspomnianego wyroznienia dla Gothaer. Sprawa zostanie rowniez naswietlona w \"Gazecie Ubezpieczeniowej\", z ktora zostanie nawiazany kontakt. Jesli ktos z Panstwa czuje sie poszkodowany w zwiazku z dzialalnoscia firmy Gothaer, bardzo prosze o kontakt celem zlozenia podpisu pod wnioskiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po dosć długim procesie wysyłania wszystkich dokumentów, dowiedziałem się że rozbicie głowy (omdlenie) nie jest nieszczęsliwym wypadkiem. Nie polecam. Długo trwa i bez rezultatów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem kolizje samochodową ale nie z mojej winy. Uznana szkoda całkowita dość że wartość pojazdu zniżona to na wycenę szkody czekałem 3 tygodnie a teraz na głupi przelew za szkodę czekam jeszcze więcej. To jest jakaś kpina i żart. Dzwoniąc na biuro obsługi informują mnie ze mieniadze będę do piątku, piątek mija i nie ma. Po kolejnym kontakcie z biurem obsługi każą mi czekać do następnego piątku i tak w kółko.. Czy to jest normalne.. Takie ubespieczalnie nie powinny istnieć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolona, szybki kontakt z ubezpieczycielem, szybka wycena szkody z AC przez rzeczoznawcę i w 2 tygodnie pieniądze za szkodę. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podtrzymuje opinie to co wyprawia sie w tej firmie to jakis koszmar,mialam stluczke a facet ktory w nas wjechal ubezpieczenie w tej firmie,rozpatrywanie wniosku ponad 2 mce,wciaz brak jakichs danych ktore po kilka razy do nich wysylalam , oczywiscie szkoda calkowita i smieszne pieniadze za auto ,a na dodatek wyplacone zostaly na konto nie mam nawet pojecia kogo bo ponoc takie dane do wplaty otrzymali!!! rece umywaja,ja pieniedzy nie mam i pozostaje droga sadowa-poprostu KOSZMAR skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona z załatwienia szkody komunikacyjnej z AC, jeszcze nie minął miesiąc od zgłoszenia a ja już otrzymałam wycenę szkody i pieniądze na pokrycie szkody. Polecam tego ubezpieczyciela. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesteśmy emerytami i ubezpieczylismy mieszkanie M-2 w Grudziądzu 33 m# opłata słona 344.00zł i na dodatek agent ubezpieczeniowy słodki jak trucizna a gadała jak anioł ale nie wiadomo jaki,,,pękła nam rura w ścianie uszkodzenie niewidoczne ,,no i zalało naszej sąsiadce mieszkanie ok.4m# sufitu,,, natomiast agentka ubezpieczeniowa wpisała nam w POLISIE zlanie powodzią HYDROLOGiCZN Ą a mieszkamy na górze 70 metrów nad poziomem morza oraz Wisły i na dodatek w BLOKU na trzecim pietrze czyli raze ok. 80 m ale wcisnęła nam pozycję to co było nie potrzebne całkowicie ,,,po oszacawaniu pana z Bydgoszczy dostaliśmy 100zł na poszukiwanie miejsca AWARII oraz ok. 100zł na naprawę ale majster wziął 400zł i dał Fakturę lipy nie było ,,,a gdzie tu materiał ,,,bo dwie rury oraz zamurowanie ściany i płytki wycinać pod baterię oraz przejście rur grzebanie trzy dni. Na dodatek przysłano niepełne dokumenty i administracja nie chciała wydać pokwitowania że taka awaria miała miejsce chociaż Pani była oglądać ,,latania załatwiania dwa tygodnie i na dodatek nieuczciwa wypłacalność kosztów poniesionych oraz koniecznych ---stanowczo odradzam tej Instytucji Upodlenia Klienta Polskiego przez Niemiecką firmę z KOLONII. skomentuj opinię »
Dodaj opinię