Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Opłata za przelew w ramach tego samego rachunku 9,-pln skandal. Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana abyś nie połapał się za co, cię ogolą.Obsługa konta osobistego przez internet płatna.NIE POLECAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przyzwoite oprocentowanie na koncie osobistym , plus dostęp do konta oszczędnościowego i planu depozytowego . Dostęp internetowy: Może trochę wolny , ale bardzo funkcjonalny. Obsługa klienta w placówce: nie ma placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: Da się wybrać odpowiedni produkt oszczędnościowy ( konto oszczędnościowe, plan depozytowy albo lokata kapitalna). Wysokość opłat i prowizji: Przy korzystaniu z karty praktycznie bez opłat. Oferta kart płatniczych: Mam złotą. Jest ok. Mają zwrot 1-4% w zależności od salda depozytów. Podoba mi się logika. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bez odchyleń ani na plus ani na minus. Dostęp internetowy: co chwila prace serwisowe! bywa, że cały weekend jestem odcięta od pieniędzy! System często się wiesza.. Obsługa klienta w placówce: do momentu założenia konta bez zastrzeżeń. Potem dramat, klepanie wyuczonych formułek zero nastawienia na załatwienie sprawy. W niedziele i weekendy jak w budżetówce - nic nie załatwisz.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam w związku z czym nie oceniam pozostawiając 3 gwiazdki!. Elastyczność oferty: brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: BEZ PRZERWY SIĘ ZMIENIA! Trudno powiedzieć jakie właściwie są. Oferta kart płatniczych: opłata za karty bez przerwy się zmienia. Poza tym częste awarie w efekcie jestem czesto pozbawiona gotówki!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w Toyota Bank już 2 lata. Najbardziej zadowolony jestem z lokat 4,6% na 3 dni i 6% na 3 miesiące, zakłada się taką lokatę on-line i trwa to chwilkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak najdalej od tego banku.Bardzo trudno odzyskać wpłacone pieniądze, szczególnie z lokat bezpodatkowych.Obs. Dostęp internetowy: Bardzo słaby, niewydajny. Obsługa klienta w placówce: Niekompetentna, zarozumiała.Główny cel to spławić klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zagubili / ukradli moja umowe wraz z ksero dowodu i jeszcze beszczelnie probuja mi wmowic ze nie spakowalem ich do koperty przekazanej kurierowi. Totalna porazka! Nie polecam, a wrecz ostrzegam!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem tego Banku i jestem bardzo zadowolony. Polecam swoim znajomym ten Bank skomentuj opinię »
Dodaj opinię