Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność od 2001 roku.

W 2002 r…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z tak beznadziejną procedurą obsługi klienta jeszcze się nie spotkałam!:) Przypomina historię- i nie opuszczę Cię aż do śmierci:) Procedura dramatyczna obsługa niekompetentna - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam leasing w TLB i zmuszono mnie do założenia konta w TBP wysokie opłaty za wszystko często nawet za udzielenie informacji Tragiczny dostęp a czasami wręcz niemożliwy do konta Zero informacji na temat stanu konta Gorąco odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobre konto, opłata tylko za kartę, z której można zrezygnować. Po wielokrotnych obniżkach stóp procentowych oprocentowanie 3% dla zwykłego konta click i 4% dla subkonta (darmowego!) super click. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To zwykli oszuści,liczy się tylko jak nieuczciwie wyciągnąć pieniądze od klienta.Nie polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z uslug Toyota Bank. Wszystko na miejscu i tylko pare razy zdazylo sie, ze nie moglem sie zalogowac bo mieli akurat jakis przeglad czy cos. Latwo sie da przegladac historie, znajdywac interesujace nas transakcje. Ustawienia stalych odbiorcow sa wygodne, a przelewy jednorazowe szybkie do wykonania. Interfejs ok. np w Inteligo mniej mi sie podobal i byl bardziej zawily ale tam znowu stale przelewy byly lepeij opracowane. Przydatna jest opcja sejfu, mozliwosc wnioskowania o kredyt i lokate z poziomu konta. No i praktycznie wszystkie uslugi za 0zl. Nie nagabywuja na nic za bardzo. Aha elektroniczny token do logowania uwazam za dobre i optymalne rozwiazanie. Jako minusy musze zaliczyc czas oczekiwania na realizacje przelewu. Trzeba czekac na sesje przelewowe w danym dniu i nie ma innej opcji. Nawet wewnetrzne przelewy potrafia zajac dluzsza chwile. No i drugi minus, ale nie do konca, to ograniczenie mozliwosci wyciagania pieniedzy bankomatem do e w miesiacu. Potem jest naliczana masakryczna prowizja. Ale jesli sie czlowiek zastanowi nad swoimi wudatkami za wczasu to jakos to nie przeszkadza. Ogolnie polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię