T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakra. Najgorsza siec EVER. Jestem u nich ponad 10 lat i mam serdecznie dość. Żałuję, że dawno nie zrezygnowałam z tej sieci. Teraz na szczęście Zegnam ich z ulgą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY WIĘCEJ z tą firmą jaką jest T-Mobile !!!!!\r\nI tak po krótce: firma T-Mobile zarwała umowę na dostarczanie sms-ów specjalnych z firmą z Krakowa MOBILTEK. T-Mobile każdemu Klientowi uruchamia funkcję sms-ów specjalnych za jedyny sms - 23,37 złotych. Sam dzisiaj dostałem 2 sms-y. TO OSZUSTWO ze strony T-MOBILE. Nigdy więcej nic wspólnego z tymi oszustami. POLACY obudźcie się. Blokujcie usługi w swoich telefonach!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z radością złożyłem wczoraj wypowiedzenie umowy z tą żenującą firmą. Dwa telefony na firmę przez 6 lat... Ciągłe problemy i festiwal pomyłek. Przy każdym przedłużaniu umowy i chęci wzięcia nowego telefonu wyłaziły jakieś niedopłaty na kilkaset złotych. System wpłaty widział, ale ich nie rozliczał i obsługa robiła balans ręcznie. Niestety "akceptacja" poprawek wymaga działań w centrali więc na jednej wizycie w punkcie T-Mobile się nie kończyło. Pomimo zapewnień, że sami zadzwonią, gdy będzie wszystko załatwione, nikt nigdy nie dzwonił. Trzeba było osobiście zajechać i się przypomnieć. Do tego dwukrotnie mieliśmy blokadę telefonów pomimo zapłaconych rachunków, a co ciekawe z powodu tych blokad umowa została w jakiś magiczny sposób przedłużona o pół roku! I nikogo w BOK nie obchodzi, że blokady były w wyniku błędu. Nikt też nie potrafi wskazać punktu w umowie lub regulaminie, który mówi o automatycznym przedłużaniu umowy w wyniku blokady. Dodatkowo przez pół roku faktury nie przychodziły w ogóle - T-Mobile nie wie czemu. A jakby tego było mało to przed dwoma miesiącami oddałem telefon na gwarancji (padł wyświetlacz). Gdy poprosiłem o telefon zastępczy na firmę okazało się, że takowy dostanę, ale w punkcie oddalonym o 45 km. Po miesiącu oględzin stwierdzono, że telefon jest nie do naprawienia, więc przysługuje mi nowy. Minął następny miesiąc i dalej nic nie zostało załatwione. Jak trafię w punkcie na kierownika (właściciela) to wszystko "będzie jutro", po czym następnego dnia jest inny pracownik, który nic nie wie, nic nie może, a kierownik ma tylko telefon prywatny, więc on nie może do niego dzwonić. I tak bez końca. Dwa pieprzone miesiące bez telefonu w firmie. Tego nie da się opisać bez stosowania przekleństw. Na szczęście skończyło się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorsza siec na rynku niczego nie idzie się z nimi załatwić.likwidują salony na rzecz internetowego centrum usług które można sobie o D... rozbić.ich promocje to stek oszustw ,zdarzyło mi się zarejestrować u nich numer na kartę ,trwało to miesiąc a do dziś nie mogę skorzystać z promocji które siec tak skutecznie reklamuje .przy rejestracji drugiego numeru pomylono numer telefonu i numer karty ,do dziś nie wiem czyj telefon mam nam zarejestrowany na siebie.a najgorsze jest to że niczego jak do tej pory nie udało mi się odkręcić ,ich centrum obsługi klienta to kpina i nieporozumienie ,pobierają ogromne opłaty za połączenie ,a tak naprawdę niczego się u nich nie załatwi ,a są tak bezczelni że proponują przejście na abonament.włączają usługi o które się ich nie prosi ,tylko po to aby w odpowiednim dla nich momencie pobierać opłaty i zmusić do ponownego doładowania telefonu ,a to wszystko w świetle prawa i regulaminów które piszą sami pod siebie.DO DIABŁA Z NIMI!!!PRZENOSZĘ SIĘ DO PLAJA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to banda oszustów i naciągaczy, żadnych porządnych ofert dla stałych klientów. Jedna wielka ściema, niby promocje super oferty ale w rzeczywistości wcale to nie jest prawdą. Kiedyś wziełam jakąś promocje z abonamentem i rachune miał wynosić 45 zł, a nagle zrobiło się 300 i internetu nie używałam ani nic nie pobierałam. Nie polecam sieci t-mobile. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na prepaidy tej firmy - od kilku miesięcy po 10 dniach od wyłączenia rozmów wychodzących zabierają całość środków z konta, jak twierdzą, to nie pieniądze, a jednostki wyrażone w złotówkach, więc mają prawo wszystko zabrać. Radzę przenieść się do innego operatora skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zarówno z usług bankowych, jak i abonamentu bez dodatkowych kosztów jestem zadowolony! Jasne warunki, promocje, dobra obsługa klienta. Jednym słowem: Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, operator "z dp wzięty". W pierwszej rozmowie z przedstawicielem firmy otrzymałam informacje, iż nie zostanie z automatu przedłużona umowa. Mało tego miał do mnie msc, przed skończeniem umowy zadzwonic przedstawiciel z propozycją. Okres na który była podpisana umowa minął, przesłali mi tylko podwyższony rachunek....podobno zmieniły się warunki, dowiedziałam się o tym dopiero po zakończeniu umowy. T-Mobile, to bardzo nieuczciwy operator w moim mniemaniu. skomentuj opinię »